کاپشن و پالتو مردانه

کاپشن و پالتو

کاپشن و پالتو مردانه – جدیدترین مدل چرم و اسپرت

نمایش دادن همه 11 نتیجه

یکی از ضروری‌ترین اقلام کمد لباس آقایان برای فصل سرما کاپشن و پالتو مردانه است. با خرید پالتو مردانه بلند علاوه بر داشتن استایل شیک و رسمی در برابر سرما نیز محافظت خوبی خواهید داشت.

انواع کاپشن، پالتو و بارانی مردانه

با توجه به تیپ مورد علاقه خود می‌توانید نوع پوشش مناسب برای فصل سرما را انتخاب کنید. خرید  اینترنتی پالتو مردانه را به طرفداران تیپ اسپرت پیشنهاد می‌کنیم. قیمت کاپشن مردانه و ارزانتر بودن یکی از دلایل محبوبیت بیشتر آن نسبت به پالتو و بارانی مردانه است.

نیم پالتو مردانه

پالتو مردانه بلند برای استایل کلاسیک و رسمی و برای ست کردن با کت و شلوار مردانه مناسب است. انواع پالتو جدید شیک با توجه به نوع برش و دوخت، جنس پارچه و میزان ضخامت، جنس و نوع آستر قیمت‌های متفاوتی دارند.

نیم پالتو یا پالتو مردانه کوتاه  به همراه پلیور برای استایل اسپرت و کژوال نیز مناسب است.

کاپشن شمعی مردانه

این محصول از جنس پلی استر است که به کاپشن شمعی نیز معروف است. معمولا دارای آستر ضخیمی است که گرمای خوبی ایجاد می‌کند و به همین دلیل محبوب و کاربردی است. مدل‌های کلاه دار و ضد آب برای مناطقی که بارندگی زیاد است مناسب است. با تنوع زیاد در طرح و رنگ در موقیعت‌های مختلف می‌توان آن را پوشید.

کاپشن جین مردانه

ضد آب نیست بنابراین برای روزهای بارانی چندان مناسب نیست اما برای استایل کژوال و اسپرت عالی است. بعضی از مدل‌های آن دارای آستر و لایه گرم است و برای روزهای سرد پاییزی مناسب است.

کاپشن چرم مردانه

کاپشن مردانه چرم از ترندهای پرطرفدار است. برای استایل روزمره مناسب است. از جنس چرم طبیعی و مصنوعی تولید می‌شود. اکثرا لایه داخلی نازکی دارند بنابراین حفظ گرمای زیادی ندارند با این حال کاپشن چرم همچنان مورد استقبال است.

از جنس تا برند برای پالتو، کاپشن و بارانی مردانه

جنس لباس، از مهمترین نکاتی است که برای خرید لباس مردانه جدید، باید در نظر گرفته شود. یک کاپشن پر یا چرم یا پالتو پنبه‌ای، همانطور که شما را گرم می‌کند، ظاهر شیک و با دوام بالاتری دارد. در صورتی که از کاپشن چرمی به خوبی نگهداری کنید، عمر بیشتری خواهد داشت.

لباس‌های زمستانی را از برندهای معتبر ایرانی بخرید. لباس‌های ترک و ایرانی نسبت به قیمت مناسب، از کیفیت بالایی نیز برخوردارند.

قیمت کاپشن و پالتو مردانه در بازار

مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت کاپشن مردانه جنس آن و کیفیت دوخت است. محصولات ضد آب معمولا قیمت بالاتری دارند. در مورد پالتو معمولا کشمیر گران‌تر از نوع پشمی است چون الیاف لطیف و سبکی دارد. برای خرید کاپشن مردانه تخفیف دار بهتر است در زمان حراج و پایان فصل خرید نمایید.

خرید اینترنتی کاپشن، پالتو و بارانی مردانه از سال ست

برای خرید کاپشن مردانه حراج یکی از بهترین روش‌ها خرید اینترنتی است. اگر نگران انتخاب سایز هستید جدول راهنمای سایز را مشاهده کنید و انتخاب دقیق‌تری داشته باشید. فروشگاه اینترتی سال‌ست با ارائه کاپشن و پالتو مردانه ارزان و با کیفیت امکان خرید به صورت آنلاین را برای شما فراهم نموده است.

اطلاع از پیشنهاد‌های‌ ویژه
سال‌ست را دنبال کنید
× پشتیبانی سال‌ست