سویشرت و هودی مردانه

نمایش دادن همه 8 نتیجه

خرید سویشرت و هودی مردانه از کاربردی‌ترین اجزای استایل پاییزه و زمستانه آقایان است که علاوه بر گرم نگه داشتن بدن ظاهر زیبایی نیز ایجاد می‌کند. این لباس‌های پاییزه برای ایجاد استایل لایه‌ای که در فصول سرد سال محبوبیت زیادی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع سویشرت و هودی مردانه

به‌طورکلی می‌توان انواع سوییشرت را به دودسته‌ی جلو باز و جلو بسته تقسیم کرد. سوییشرت های جلوباز معمولاً قابلیت بسته شدن با زیپ را دارند و در مواردی هم اصلاً بسته نمی‌شوند. این محصولات پاییزه قابلیت ست شدن با لباس‌های مختلف در استایل‌های مختلف را دارند و در استایل لایه‌ای می‌تواند با کاپشن چرم، کت جین و حتی پالتو ست شود. سویشرت و هودی کلاه دار و بدون کلاه، نیم زیپ و تمام زیپ، دکمه دار و جلو بسته آن‌ها به عنوان یک لباس سبک و گرم و راحت کابرد زیادی دارد. به سویشرت‌هایی که کلاه داشته باشند هودی گفته می‌شود. هودی‌ها اغلب جلوبسته هستند و رنگ ‌بندی‌های جذابی دارند. اما برخی افراد به دنبال هودی جلوباز نیز هستند.

سویشرت کلاه دار مردانه

با خرید سویشرت مردانه کلاهدار محدودیتی در ایجاد استایل مورد علاقه خود نخواهید داشت. این محصول از جنس دورس یا شمعی تولید می‌شود که بعضی مدل‌های ضخیم‌تر آن آستر دارد که گرمای بهتری دارد.

سویشرت مردانه اسپرت کلاه دار که از دورس سه نخ تولید شده است و آستر هم دارد گرمای خیلی خوبی ایجاد می‌کند و به تنهایی نیز قابل پوشیدن است.

برای خرید سویشرت و هودی مردانه خزدار، جلو باز و ... می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

هودی طرح دار مردانه

هودی مردانه بلند نوعی سویشرت جلو بسته ضخیم است که کلاه دارد و دو بند برای تنظیم سایز کلاه دارد. با خرید هودی مردانه دست شما برای ایجاد استایل اسپرت و کژوال بازتر است.

سویشرت و هودی ورزشی مردانه

نوع ورزشی این محصولات جنس انعطاف پذیر و جاذب رطوبت دارند. معمولا در برابر شستشو مقاوم هستند و در اثر شستشو تغییر شکل نمی‌دهند. سویشرت و هودی ورزشی مردانه قابلیت ست شدن با شلوارهای راحتی و اسپرت را دارد.

انواع شلوار اسپرت و راحتی مردانه را در سایت سال‌ست می‌توانید خرید کنید.

قیمت سویشرت و هودی مردانه در بازار

تفاوت در قیمت سویشرت مردانه به دلیل تفاوت در کیفیت پارچه و دوخت آن است. محصولات آستردار به دلیل استفاده از متریال بیشتر و زمان بیشتری که صرف دوخت آن‌ها می‌شود معمولا قیمت بالاتری دارند.

اگر قیمت هودی در خرید برای شما عامل مهمی است در زمان حراج در سایت سال‌ست از این محصولات خرید فرمایید.

خرید اینترنتی سویشرت و هودی مردانه از سایت سال ست

برای خرید اینترنتی سویشرت پسرانه جدید و ارزان ابتدا مدل محصول مورد نظر را انتخاب کنید. طرح دار یا ساده، کلاهدار یا بدون کلاه، رنگ و جنس از مواردی است که باید به آن‌ها توجه کرد. برای انتخاب سایز مناسب سویشرت مردانه از سایت سال ست بر اساس روش توضیح داده شده در جدول راهنمای سایز اندازه‌های خود را به دست آورید و با اندازه‌ها در جدول راهنمای سایز مطابقت دهید و سایز مناسب را انتخاب نمایید.

 اگر بعد از دریافت سفارش محصول مورد پسند شما نبود تا 7 روز فرصت مرجوع دارید.

اطلاع از پیشنهاد‌های‌ ویژه
سال‌ست را دنبال کنید
× پشتیبانی سال‌ست