پیراهن سفید مردانه

یکی از جذاب‌ترین رنگ‌هایی که می‌تواند استایل مردان را خاص و شیک کند، انتخاب پیراهن سفید مردانه است. پیراهن‌های سفید مردانه در مدل‌های اندامی و اسپرت موجود است. جذابیت این رنگ می‌تواند شما را برای انتخاب یک استایل مردانه و زیبا راهنمایی کند. پیراهن سفید مردانه اندامی در اندام‌های ورزیده و ورزشکاری جلوه فوق‌العاده‌ای دارد و اگر آن را با یک کفش چرم و شلوار مشکی رسمی بپوشید، می‌تواند جنتلمن بودن شما را به تصویر بکشد.

البته پیراهن سفید مردانه رسمی برای آقایانی مناسب است که بهداشت و تمیزی را رعایت می‌کنند. چون لباس به رنگ سفید بوده و ممکن است اثر تعریق یا کثیفی را بیشتر از هر لباس دیگری به خود بگیرد. بنابراین بسیار اهمیت دارد مدلی را انتخاب کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا اثری از رنگ عرق و کثیفی روی آن باقی نماند. ضمن اینکه بایستی به طور مرتب آن را شستشو دهید.

پیراهن سفید مردانه برای سرکار و استایل رسمی گزینه مناسبی است. اگر داماد هستید و قصد پوشیدن کت و شلوار مشکی دارید، احتمالا باید یک پیراهن سفید مردانه جدید را برای زیر کت انتخاب کنید.

در فصل تابستان و بهار که هوا گرم است، می‌توانید از پیراهن سفید نخی مردانه استفاده کنید تا جلوی تعریق شما را نگیرد و رد و اثر کمتری از عرق به جای بگذارد. از جمله پرطرفدارترین انواع پیراهن سفید مردانه شامل پیراهن سفید آستین کوتاه مردانه و پیراهن سفید آستین بلند مردانه، پیراهن سفید طرح دار و پیراهن سفید کلاسیک در ست تابستانی مردانه است. در برخی از مدل‌های پیراهن سفید مردانه، شاهد یقه‌های گرد، برگردان، کرواتی، دیپلمات و… هستیم.

جنس پیراهن سفید مردانه اغلب نخ، تترون، پلی استر و… است. جنس‌ تترون حس راحتی به کاربر موقع استفاده می‌دهد و جنس نخی آن برای شستشو بهتر است و کیفیت آن ثابت می‌ماند. در خرید پیراهن مردانه سفید، به قد آن توجه کنید.

قیمت پیراهن سفید مردانه

با توجه به جنس، مدل پیراهن و برند، قیمت پیراهن‌های سفید مردانه متفاوت است. در انتخاب پیراهن مردانه در نظر داشته باشید، نوعی را انتخاب کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. انواع پیراهن سفید مردانه جدید را می‌توانید در سال ست مشاهده کنید. بعد از بررسی دقیق و نظر مخاطبان دیگر، می‌توانید نسبت به خرید پیراهن سفید مردانه اقدام کنید. برای اطلاع از قیمت پیراهن مردانه کلیک کنید.

خرید پیراهن سفید مردانه

پیراهن سفید مردانه طرفداران زیادی دارد و بسته به اینکه قصد دارید خودتان را با چه استایلی نشان دهید، می‌توانید آن را با انواع لباس‌ و شلوار و کفش ست کنید. برای خرید پیراهن سفید مردانه شیک،  انواع نمونه‌های باکیفیت در فروشگاه اینترنتی سال ست، ایده‌های جذابی برای داشتن یک استایل مردانه فوق العاده جذاب به شما می‌دهد.

هیچ محصولی یافت نشد.

اطلاع از پیشنهاد‌های‌ ویژه
سال‌ست را دنبال کنید
× پشتیبانی سال‌ست