پیراهن ساده مردانه

آقایان جذاب و خوشتیپ در مهم‌ترین و رسمی‌ترین مهمانی به راحتی و خیلی سریع چند دست لباس را با هم ست می‌کنند. بر خلاف لباس‌های زنانه که به خاطر تنوع فوق‌العاده‌ای که دارد برای هر موقعیت و مکان گزینه‌های مختلفی در اختیار خانم‌های شیک پوش می‌گذارد، اما در مورد لباس‌های مردانه وضع فرق دارد. کافی است به رنگ پوست‌تان، سایز اندام‌تان و مدلی که متناسب با بدن شما است آشنایی داشته باشید. در این صورت می‌توانید از بین تنوع پیراهن‌های مختلف در فروشگاه اینترنتی سال‌ست، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

انواع پیراهن مردانه ساده و شیک

پیراهن‌های شیک و ساده مردانه که همیشه آقایان در محیط اداره یا کار می‌پوشند، جزو همین دست پیراهن‌های ساده دسته‌بندی می‌شوند. شما می‌توانید برای جذابیت بیشتر، کمی آستین‌ها را بالا زده و با ساعت برند خود، استایل فوق‌العاده جذابی داشته باشید. رنگ پرطرفدار  این مدل پیراهن‌ها برای سرکار معمولا سفید یا آبی روشن است.

برای هر مردی که یک استایل رسمی و اداری خاص دارد، وجود چند دست پیراهن مردانه در کمد لباس‌هایش ضروری است. اگر استایل کاملا رسمی برای سرکار می‌زنید بهتر است از پیراهن‌های مردانه رنگ سفید، آبی، مشکی، سرمه‌ای یا کرم استفاده کنید. سفید پرمصرف‌ترین و محبوب‌ترین رنگ پیراهن مردانه برای استایل‌های اداری است. البته اگر پیراهن سفید را انتخاب کردید، در نظر داشته باشید که تمیز نگه داشتن آن، تاثیر چشمگیری در جذابیت استایل‌تان دارد. رنگ‌های شادتر مثل صورتی یا بژ معمولا برای مکان‌های غیررسمی و خودمانی استفاده می‌شود و حس سرزندگی  به شما می‌دهد. پیراهن‌های مردانه ساده حکم عصای دست آقایان خوش تیپ برای استایل روزمره است. در ست بهاری مردانه میتوان از پیراهن ساده استفاده کرد.

 پیراهن ساده مردانه ارزان

پیراهن‌های مردانه با توجه به جنس، مدل، طرح پارچه قیمت‌های مختلفی دارند. اگر خیلی اهل مد و برند نیستید، می‌توانید انواع مختلفی از پیراهن‌های ساده مردانه ارزان را داشته باشید که هر رنگ را با یک شلوار و کفش ست کرده و هر بار متفاوت ظاهر شوید. پیراهن‌های مردانه کبریتی و ضخیم‌تر معمولا برای زمستان مناسب است که می‌توانید همراه آن یک لایه تیشرت هم بپوشید. اگر می‌خواهید استایل اداری متغیری داشته باشید و هر چند روز یک‌بار با یک لباس و استایل متفاوت ظاهر شوید تا روحیه و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، می‌توانید انواع پیراهن ساده مردانه و ارزان قیمت و باکیفیت مناسب را در سال ست مشاهده کنید و بعد از بررسی دقیق مدلی که متناسب با هیکل و رنگ پوست‌تان است انتخاب کنید.

 قیمت پیراهن ساده مردانه

عوامل زیادی بر قیمت پیراهن ساده مردانه تاثیر می‌گذارد. بسته به اینکه چه طرحی را انتخاب کردید، نوع پیراهن‌تان آستین بلند یا آستین کوتاه است یا چه جنس پارچه‌ای که انتخاب کردید،  قیمت پیراهن متفاوت است. شما عزیزان می‌توانید تنوع مختلفی را در سال‌ست با قیمت‌های مناسب ببینید.

جهت دیدن انواع پیراهن چهارخانه مردانه با قیمت عالی کلیک کنید.

خرید اینترنتی پیراهن ساده مردانه از سال‌ست

در خرید پیراهن ساده مردانه در نظر داشته باشید که رنگ، طرح و جنس پارچه تعیین‌کننده قیمت و کیفیت آن است. فروشگاه اینترنتی سال‌ست، این امکان را برایتان فراهم کرده است که انواع مدل‌های شیک از برندهای ترکی و خارجی و ایرانی را در مناسبت‌های مختلف و فروش ویژه با قیمت ارزان و مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید. هر کجای ایران که هستید، کافی است وارد فروشگاه اینترنتی سال‌ست شوید و لباسی که مد نظرتان است، انتخاب کنید. سفارش شما بعد از چند روز به دست‌تان می‌رسد.  در نهایت لذت یک خرید آنلاین لباس مردانه در سال‌ست تجربه خواهید کرد.

نمایش دادن همه 4 نتیجه

اطلاع از پیشنهاد‌های‌ ویژه
سال‌ست را دنبال کنید
× پشتیبانی سال‌ست