تیشرت یقه گرد ساده مردانه

یکی از کاربردی‌ترین لباس‌هایی که هر مرد خوشتیپ و جذابی باید در کمد لباس‌هایش داشته باشد، تیشرت یقه گرد ساده است. فرقی ندارد قصد شرکت در یک مهمانی رسمی و مجلسی را دارید یا می‌خواهید به پیاده‌روی روزانه بروید. شاید هم قصد دارید با دوستان‌تان دیداری تازه کنید. تیشرت‌های یقه گرد ساده یار اصلی ست کردن هر نوع لباسی است که می‌خواهید با آن جذاب به نظر برسید.

تیشرت یقه گرد ساده مردانه در رنگ‌بندی متنوع و با جنس مختلف تولید می‌شود. معمول‌ترین مدل‌های تیشرت یقه گرد، از جنس نخ پنبه است که در بعضی از مدل‌های آن می‌توانید لوگو یا آرم کوچکی از برند سازنده مثل نایکی، آدیداس، اسپریت یا پوما و… را در گوشه‌ای از لباس ببینید. رنگ‌بندی مختلف و جنس پنبه‌ای آن، دست‌تان را برای انتخاب استایل‌های مختلف باز می‌گذارد. شما می‌توانید یک تیشرت یقه گرد ساده طوسی را با شلوار جین آبی و یک کتانی شیک و اسپرت ست کنید و همان شلوار را با یک تیشرت زرد رنگ بپوشید و به معجزه رنگ‌ها ایمان بیاورید.

در نظر داشته باشید برای انتخاب رنگ تیشرت، بهتر است رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست‌تان سازگاری داشته باشد. آقایانی که پوستی گندمی دارند، معمولا با تیشرت‌های زرد، سفید، صورتی و سبز می‌درخشند و مردانی با پوست سفید و روشن با تیشرت یقه گرد ساده به رنگ سرمه‌ای و مشکی بیشتر به چشم می‌آیند. جنس پنبه‌ای این لباس‌ها باعث می‌شود حس سبک و راحتی از استفاده از تیشرت داشته باشید و بدون ایجاد حساسیت و ناراحتی پوستی، به کارهای روزمره‌تان بپردازید.

اگر اهل پوشیدن تیشرت زیر کت هستید، تیشرت یقه گرد ساده، بهترین گزینه برای زیر کت است. به هیچ عنوان سراغ تیشرت‌های یقه گرد دکمه دار نروید. یک تیشرت یقه گرد فیت تن‌تان به همراه کت می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای رفتن به یک مکان نسبتا رسمی است. این تیشرت‌ها باعث می‌شود شانه‌های شما خوش حالت‌تر و ایستاده‌تر به نظر برسد و بالاتنه بزرگ‌تری برایتان بسازد.

قیمت تیشرت یقه گرد ساده مردانه

قیمت تیشرت یقه گرد ساده مردانه بر اساس نوع و جنس پارچه متفاوت است. شما می‌توانید کلکسیونی از انواع تیشرت مردانه ساده یقه گرد ارزان را در فروشگاه اینترنتی سال ست مشاهده کنید و هر رنگی که مد نظر دارید، بخرید. در انتخاب تیشرت یقه گرد در نظر داشته باشید این تیشرت به تن افرادی می‌نشیند که دارای شانه‌های افتاده هستند. بنابراین اگر چهارشانه هستید، شاید تیشرت‌های دکمه‌دار گزینه بهتری برایتان باشد.

خرید اینترنتی تیشرت یقه گرد ساده مردانه از سال‌ست

فروشگاه‌های آنلاین، خرید کردن را تا حد زیادی راحت کرده است. در صورتی که قصد خرید تیشرت یقه گرد ساده مردانه را دارید، همزمان که در حال میل کردن قهوه عصرانه‌تان هستید، وارد فروشگاه اینترنتی سال ست شده و نسبت به خرید آنلاین تیشرت مردانه یقه گرد اقدام کنید. شما عزیزان می‌توانید در بازه‌های فروش ویژه انواع لباس‌های مردانه را با تخفیف از سال‌ست خریداری کنید. بنابراین اگر قصد خرید لباس برای خودتان یا گرفتن هدیه برای همسرتان هستید، فروشگاه اینترنتی سال ست گزینه‌های زیادی را در اختیارتان قرار خواهد داد که خرید اینترنتی را برایتان لذت‌بخش می‌کند.

نمایش 1–15 از 59 نتیجه

اطلاع از پیشنهاد‌های‌ ویژه
سال‌ست را دنبال کنید
× پشتیبانی سال‌ست