تیشرت یقه دیپلمات

یکی از پرطرفدارترین تیشرت‌هایی که آقایان شیک پوش می‌توانند در فصل‌های خنک و گرم سال استفاده کنند، تیشرت یقه دیپلمات است. این نوع تیشرت‌های یقه‌ دیپلمات و معمولاً سه دکمه، به صورت ساده و شیک طراحی شده‌اند. اگر هیکل ورزشکاری دارید یا به دنبال خرید یک تیشرت خنک، سبک و راحت هستید، تیشرت یقه دیپلمات گزینه مناسبی است.

انواع تیشرت یقه دیپلمات مردانه

تیشرت یقه دیپلمات مردانه انواع مختلفی دارد. معمولاً این نوع تیشرت‌ها دارای انواع جذب یا اسلیم فیت است. استایل‌های کژوال، معمولاً از آن‌ها بیشتر استفاده می‌کنند. با این حال، می‌توانید آن را برای استفاده روزمره یا سرکار بپوشید. رنگ‌بندی‌های متفاوت این تیشرت‌ها، کارتان را برای ست کردن با انواع شلوار راحت می‌کند. تیشرت یقه دیپلمات مردانه، تیشرت‌های نرم و لطیفی هستند که جنس نخ پنبه دارند. این تیشرت‌ها مدل فرنچ بوده و سه دکمه است. به قسمت پایین در دو سمت تیشرت که توجه کنید، یک چاک کوتاه در هر سمت می‌بینید که زیبایی و سادگی تیشرت را بیشتر کرده است.

انواع این تیشرت را در فروشگاه اینترنتی سال‌ست می‌توانید مشاهده کنید. رنگ‌بندی گسترده آن، از جمله تیشرت یقه دیپلمات مردانه لیمویی، زیتونی، صورتی، سفید، مشکی، سرمه‌ای و … همگی به گونه‌ای می‌تواند با اندام و استایل‌تان متناسب باشد که هر کسی شیفته تیپ شما شود.

ترکیب رنگ سفید این تیشرت با یک شلوار لی یا جین فوق‌العاده است. همچنین، از تأثیر رنگ سرمه‌ای آن با شلوار لی کمرنگ یا یک شلوار جین مشکی غافل نشوید. حتی در زمان‌هایی که نمی‌دانید چه لباسی را با کدام شلوار ست کنید، ترکیب خاکستری و سرمه‌ای به کمک‌تان خواهد آمد. آن را حتماً در دورهمی روزمره‌تان امتحان کنید و بدرخشید. برای خرید تیشرت یقه گرد مردانه و انواع آن از سال ست کلیک کنید.

قیمت تیشرت یقه دیپلمات مردانه

این نوع تیشرت‌ها با توجه به جنس و کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارند، خیال‌تان را از بابت ماندگاری تا سال‌های سال راحت می‌کنند. جنس نخ پنبه‌ای، سبک و راحت این تیشرت باعث شده، طرفداران آن هر روز بیشتر شود. شما می‌توانید انواع تیشرت یقه دیپلمات را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی سال ست خریداری کنید.

خرید اینترنتی تیشرت یقه دیپلمات مردانه از سال‌ست

معمولا دغدغه‌ها و مشغله‌های رزومره فرصت خرید را از ما گرفته است. در واقع دیگر خرید کردن و بازار رفتن معنای خود را از دست داده است. هر جای دنیا که باشید می‌توانید به کمک اینترنت، به هر کالایی که مدنظرتان است دسترسی داشته باشید. در مورد خرید لباس نیز می‌توانید وارد فروشگاه اینترنتی سال‌ست شوید، محصولات را به‌طور دقیق مشاهده کنید و همزمان که در حال میل کردن قهوه عصرانه‌تان هستید، سفارش خود را ثبت کنید. به این ترتیب می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، تیشرت را درب محلی که آدرس دادید، دریافت کنید. همچنین، در بازه‌های فروش ویژه و تخفیف‌های زمان‌دار نیز می‌توانید این تیشرت را با پایین‌ترین قیمت و تخفیف از سال ست خریداری کنید.

نمایش دادن همه 1 نتیجه

اطلاع از پیشنهاد‌های‌ ویژه
سال‌ست را دنبال کنید
× پشتیبانی سال‌ست