شرایط و قوانین

کاربر گرامی خواهشمند است به منظور بهره­‌برداری بهینه از خدمات سال‌ست شرایط و قوانین را با دقت مطالعه فرمایید. این شرایط و قوانین تنها برای آگاهی کاربران عزیز است و ثبت سفارش در وب­‌سایت سال‌ست به معنای آگاهی و  پذیرش کامل شرایط و قوانین از سوی کاربر است. بدیهی است سال‌ست حق تغییر این شرایط و قوانین را برای خود محفوظ می­‌دارد و کلیه شرایط و قوانین جدید جایگزین موارد قبلی می­‌گردد.

لازم به ذکر است کلیه فعالیت‌­های سال‌ست منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت مصرف کننده و قانون تجارت الکترونیک است.

کاربران عزیز می‌‌توانند سفارش خود را در تمامی روزهای هفته و در هر ساعت از شبانه روز ثبت نمایند.

سفارش­‌های ثبت شده در روزهای کاری از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر روز بعد و سفارش­‌های ثبت شده در روزهای تعطیل در اولین روز کاری پس از تعطیلات بررسی می‌‌گردند.

سال‌‌ست‌‌ نهایت تلاش و دقت خود را برای به روز نگه داشتن موجودی محصولات به کار خواهد گرفت. بدیهی است چنان­چه  موجودی محصولی در سال‌‌ست‌‌ به اتمام برسد، حتی پس از ثبت سفارش مشتری، سال‌‌ست‌‌ حق لغو سفارش را برای خود محفوظ می­‌داند. در این صورت مشتری می‌­تواند محصول دیگری را جایگزین و ثبت سفارش مجدد نماید. اگر مشتری تمایل به ثبت سفارش مجدد نداشته باشد مبلغ پرداخت شده حداکثر پس از 24 ساعت  به حساب مشتری واریز می‌گردد.

برای ارائه بهترین خدمات، سال‌‌ست‌‌ نهایت تلاش خود را خواهد نمود. در این راستا از مشتریان عزیز خواهشمند است در تکمیل اطلاعات پروفایل شخصی خود دقت نمایند زیرا ورود اطلاعات ناقص و یا نادرست پیگیری و تحویل سفارشات را ناممکن می­‌سازد. مشتریان عزیز در صورت تمایل می­‌توانند شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش خود با ذکر نام، آدرس و تلفن شخص مذکور معرفی نمایند؛ اگر مبلغ سفارش به صورت آنلاین پرداخت شده باشد، تحویل کالا تنها با ارائه کارت شناسایی معتبر امکان پذیر خواهد بود.

شیوه ارسال سفارش

ارسال سفارش به دو روش پست پیشتاز شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و پیک موتوری (ویژه‌ شهر تهران) انجام می‌شود.
در ارسال توسط شرکت پست جمهوری اسلامی مسئولیت تأخیر در ارسال یا بروز هرگونه مشکل احتمالی بر عهده شرکت مربوطه بوده و سال‌ست مسئولیتی در این زمینه بر عهده نخواهد داشت.
همچنین لازم به یادآوری است در هنگام تحویل کالا از شرکت‌های پستی ابتدا نسبت به سالم بودن بسته‌بندی سفارش اطمینان کامل حاصل نموده، سپس رسید دریافت کالا را امضاء نمایید و به منظور سهولت در دریافت سفارش از مامورین پستی کارت شناسایی را همراه خود داشته باشید.
جهت پیگیری سفارشاتی که از طریق پست ارسال شده‌اند می‌توانید با استفاده از کد رهگیری مرسوله، از طریق سامانه رهگیری مرسولات شرکت ملی پست https://tracking.post.ir/  نسبت به آگاهی از وضعیت مرسوله خود اقدام نمایید.


زمان ارسال سفارش

شهر تهران

سفارش‌ها روزهای شنبه تا پنج‌شنبه در دو بازه زمانی 9 تا 14 و بازه 14 تا 19 توزیع می‌گردد. جمعه و تعطیلات رسمی ارسال انجام نمی‌گردد.
محدوده ارسال به وسیله پیک در تهران تا مرز بزرگراه آزادگان می‌باشد. سفارش‌های خارج از این محدوده از طریق پست ارسال خواهند شد.
محدوده جاده مخصوص و بازار تهران از طریق پست ارسال می‌شود و به وسیله پیک قابل ارسال نیست.

سایر شهرها

ارسال سفارش در روزهای کاری، یک روز پس از ثبت سفارش و از طریق پست پیشتاز شرکت پست جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد. زمان تحویل سفارش با توجه به بعد مسافت 3 تا 5 روز کاری پس از ارسال سفارش خواهد بود.

در صورت انتخاب پرداخت در محل:

پرداخت در محل در حال حاضر فقط برای شهر تهران فعال است.

هزینه ارسال سفارش

هزینه ارسال سفارش‌ها مبلغ 39 هزار تومان است.

سال‌ست‌‌‌‌ برای جلب رضایت مشتریان عزیز خود این امکان را فراهم نموده است تا حداکثر 7 روز پس از دریافت کالا نسبت به مرجوع آن اقدام نمایند.

در مواردی که مشتری به دلیل مشکلاتی که کالا دارد اقدام به مرجوع می‌­نماید، مشکلات عنوان شده توسط کارشناسان سال‌ست‌‌‌‌ مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید، طبق شرایط مرجوع عمل خواهد شد.

لازم به ذکر است مواردی مانند لباس زیر، مایو و … شامل قانون برگشت 7 روزه نخواهد بود.

در صورتی که کالای برگشتی از حالت پلمپ و شکل اولیه آن خارج شده باشد، کالا قابل مرجوع نخواهد بود.

سال‌ست‌‌‌‌ همواره تلاش می­‌کند تا کالا بدون هیچ گونه آسیبی ارسال و تحویل گردد. علی رغم این موضوع اگر کاربر هنگام دریافت سفارش متوجه هرگونه مشکل و ایراد ظاهری در بسته­‌بندی گردید، می‌بایست حداکثر ظرف مدت یک روز کاری پس از دریافت سفارش مراتب را به خدمات پس از فروش سال‌ست‌‌‌‌ اطلاع دهد و پس از هماهنگی با آن واحد، کالا را با همان بسته­ بندی دریافتی به همراه رسید تحویل کالا و تمامی متعلقات آن، به خدمات پس از فروش ارسال نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه شرایط بازگرداندن کالا طی 7 روز مراجعه نمایید.

کلیه فعالیت‌های سال‌ست از طریق دفتر مرکزی و وب‌سایت رسمی آن به نشانی www.salset.com انجام می‌پذیرد و در هیچ نقطه‌ای از کشور نمایندگی جهت فروش یا ارائه خدمات ندارد. لطفاٌ در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را جهت پیگیری قانونی از طریق ایمیل info@salset.com اطلاع دهید.

سال‌ست امکان ثبت نظرات را برای کاربران عزیز خود فراهم نموده است. این نظرات تجربه شخصی افراد است. بدیهی است انتشار و نمایش این نظرات به معنای تایید آنها از سوی سال‌ست نمی‌باشد و هیچ مسئولیتی در این خصوص بر عهده سال‌ست نخواهد بود. به کاربران پیشنهاد می‌گردد نظرات ثبت شده توسط دیگر کاربران را مبنای تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

نظرات کاربران تنها با زبان و حروف فارسی قابلیت نمایش در وب‌سایت سال‌ست را خواهد داشت. بنابراین از نوشتن پیام­ها و نظرات خود با حروف یا زبان انگلیسی خودداری فرمایید. لازم به ذکر است نام کاربر نیز شامل این موارد می­شود.

به کاربران توصیه می­شود تجربه خود از محصولات خریداری شده را به صورت واقع بینانه و به دور از بزرگنمایی ثبت نمایند. اشاره به نقاط قوت و ضعف محصولات در نقد، که از استفاده عملی محصولات حاصل شده است، سبب سودمند واقع‌شدن نظرات برای دیگر کاربران می‌گردد.

نظرات نمایش داده شده در وب‌سایت سال‌ست بر اساس تجربیات شخصی افراد است. لذا از انتقاد نسبت به این نظرات یا توهین به سایر کاربران بپرهیزید.

بخش نظرات کاربران به نقد کالاها و نظر مصرف‌کنندگان آن کالاها اختصاص یافته است. برای بیان هرگونه نقدی که به این موارد مربوط نمی‌گردد لطفاً از بخش ارتباط با سال‌ست اقدام فرمایید.

از کاربران عزیز خواهشمند است قبل از ثبت نظر خود موارد زیر را مطالعه نمایند. در صورت عدم رعایت این موارد نظرات آنها قابل نمایش نخواهد بود.

o         بیان مطالب غیر ضروری، نامرتبط، افشای اطلاعات ارتباطی خصوصی از قبیل شماره تماس یا آدرس ایمیل

o         نشر اکاذیب، شایعه، مطالب خلاف واقعیت و مسائلی که از صحت و درستی آن­ها اطمینان ندارند.

o         توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی، بیان مطالب خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران و منافی عفت

o         لینک و ارجاع به سایت­های دیگر

o         استفاده از ادبیات محاوره‌ای و بیان مطالب تکراری

اطلاع از پیشنهاد‌های‌ ویژه
سال‌ست را دنبال کنید
× پشتیبانی سال‌ست