پیراهن آستین کوتاه مردانه

هر مرد خوشتیپ و خوش سلیقه‌ای دوست دارد در محیط کار، در جمع دوستان و همکاران و خویشاوندان حتی پیش همسرش، جذاب و خوش استایل به نظر بیاید. در صورتی که شما هم به استایل خود اهمیت می‌دهید، می‌توانید با در نظر گرفتن معجزه لباس، کاری کنید که از همیشه جذاب‌تر شوید. یکی از انواع لباس‌هایی که می‌تواند استایل امروزی و جذابی به شما ببخشد، پیراهن آستین کوتاه مردانه است.

انواع پیراهن مردانه آستین کوتاه

پیراهن مردانه آستین کوتاه را در هر جا می‌توانید بپوشید. فرقی ندارد به دنبال یک تیپ رسمی و اداری برای محل کار هستید یا می‌خواهید ست اسپرت همیشگی خودتان را با بلوزهای مردانه داشته باشید. اگر اهل پوشیدن پیراهن آستین کوتاه هستید، همیشه چند دست پیراهن مردانه آستین کوتاه باید در کمد لباس‌تان داشته باشید. اگر قصد سفر به نقاط گرمسیری را داشتید از آن دست پیراهن‌های آستین کوتاه مردانه بپوشید که طرح رنگارنگ جزایر هاوایی را دارند. اگر می‌خواهید سبک رسمی‌تر بپوشید می‌توانید از مدل‌های ساده سفید، مشکی یا رنگی‌های ساده برای محل کارتان استفاده کنید.

پیراهن مردانه آستین کوتاه ارزان

اگرچه شاید لباس‌های برند کیفیت ماندگاری داشته باشند، اما همه می‌دانیم لزوما قیمت بالا به معنای کیفیت مناسب نیست. در بسیاری از مغازه‌های لباس فروشی که وارد می‌شوید، می‌بینید، قیمت‌های عجیب و غریبی روی لباس‌ها گذاشته شده که بیش از آن که مربوط به کیفیت لباس باشد، به عوامل دیگری  هم بستگی دارد. اما خیالتان راحت باشد در فروشگاه سال ست، خبری از این قیمت‌های سرسام‌آور نیست. شما می‌توانید به راحتی پیراهن مردانه آستین کوتاه ارزان را انتخاب کرده و از کیفیت و کارکرد آن خیال‌تان راحت باشد.

خرید انواع پیراهن مردانه مجلسی و اسپرت از سال ست

قیمت پیراهن آستین کوتاه مردانه

برای شیک پوشی باید هزینه کرد. اما لزوما هر لباس گران قیمتی شیک نیست. بهترین  مدل‌های پیراهن آستین  کوتاه را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی سال ست مشاهده کنید. قیمت پیراهن آستین بلند مردانه نسبت به مدل‌های آستین کوتاه به دلیل مقدار پارچه‌ای که در آن استفاده شده، بالاتر است. قیمت‌ پیراهن بر اساس مدل، آستین، جیب، طراحی‌های به کار رفته و جنس و میزان پارچه تعیین می‌شود.  

خرید اینترنتی پیراهن آستین کوتاه مردانه از سال‌ست

برای خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه و انواع دیگر پیراهن، می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی سال ست، به انواع مختلف پیراهن‌های مردانه دسترسی داشته باشید. بدون این که نیاز باشد در شلوغی بازار و آلودگی هوا خودتان را خسته کنید و برای خرید پیراهن مردانه به بازار روید، سال ست کارتان را راحت کرده و با ارائه باکیفیت‌ترین پیراهن‌های مردانه، دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. هر مدلی که مد نظرتان است، با توجه به سلیقه‌تان می‌توانید انتخاب کنید. در نظر داشته باشید در خرید پیراهن مردانه و هر لباس دیگری، رنگی را انتخاب کنید که به پوست‌تان بیاید. معمولا رنگ‌های روشن مناسب پوست‌های سبز و تیره است و رنگ‌های تیره لباس برای پوست‌های سفید.

اگر می‌خواهید یک کادو فوق‌العاده و شیک برای روز مرد، تولد همسر یا پدرتان به او هدیه دهید، کافیست با اطلاع از سایز او، از طریق سال ست اقدام کنید. در صورتی که نیاز به راهنمایی یا مشاوره دارید، سال ست در انتظار پشتیبانی از انتخاب شما است.

نمایش دادن همه 4 نتیجه

اطلاع از پیشنهاد‌های‌ ویژه
سال‌ست را دنبال کنید
× پشتیبانی سال‌ست