سیاست حفظ حریم خصوصی

سال‌ ست با اطلاع از اهمیت امنیت اطلاعات و حفظ حریم خصوصی کاربران، نهایت تلاش خود را برای فراهم نمودن بستری مطمئن و امن برای خرید مشتریان عزیز خود خواهد نمود.

اطلاعاتی مانند ایمیل، آدرس و شماره تماس برای پردازش و ارسال سفارش مورد نیاز است و مشخصات ثبت شده در حساب کاربری مشتری به عنوان اطلاعات رسمی و مورد تایید مشتری تلقی می‌گردد و مکاتبه یا تماس با مشتری از طریق آن‌ها صورت خواهد پذیرفت. در صورتی که این اطلاعات صحیح و یا کامل نباشند سال ست جهت اطمینان می‌تواند اطلاعات بیشتری از وی درخواست نماید.

در صورت تمایل، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و شماره تماس فرد دیگری را برای دریافت سفارش ثبت نمایند. در این صورت سال ست فقط برای ارسال همان سفارش، از اطلاعات مذکور استفاده خواهد نمود.

سال‌ ست متعهد می‌­گردد در حد توان از حریم خصوصی مشتریان عزیز خود دفاع نماید و با احترام به حریم شخصی، از اطلاعات خصوصی آنها محافظت نماید. همچنین سال‌ ست متعهد می‌­شود هویت کاربران خود را حفظ نموده و اطلاعات شخصی و خصوصی آنها را در اختیار اشخاص حقیقی یا حقوقی قرار ندهد. از کاربران نیز خواهشمند است تا در محرمانه حفظ نمودن حساب کاربری و رمز عبور خود مسئولانه عمل نمایند زیرا عواقب سو استفاده از حساب کاربری بر عهده مشتری خواهد بود. لازم به ذکر است سال‌ ست حق بهره‌­برداری، استفاده و نشر تمامی مطالب و هر آن­چه در وب‌سایت سال‌ ست مشاهده می­‌شود را در انحصار خود می­‌داند و هر گونه بهره‌­برداری بدون اجازه نامه کتبی از سال‌ ست ، پیگرد قانونی را به دنبال خواهد داشت.

اطلاع از پیشنهاد‌های‌ ویژه
سال‌ست را دنبال کنید
× پشتیبانی سال‌ست